דפי נחיתה ממירים, בדגש על עיצוב וחווית משתמש שיעזרו לך לקבל יותר לידים לעסק.
דף נחיתה הוא הדף הראשון אליו ״נוחת״ הלקוח הפוטנציאלי. דף אינטרנט זה ממקד את הלקוח עבור המוצר אותו אתם רוצים לפרסם ומכיל מלל שיווקי שמטרתו לייצר עבודה מלקוחות עתידיים.
אם בתור בעל עסק יש לך אתר אינטרנט, דף נחיתה עשוי להיות נחוץ לך בכדי לשווק מוצר ספציפי מבלי לתת ללקוחות שלך לשוטט זמן רב באתר עד מציאת המוצר.
דף הנחיתה מניע ישירות לפעולה, לרוב השארת פרטים, לכן ההתמקדות בדבר ספציפי הוא קריטי בכדי להגדיל משמעותית את הסיכוי שהגולש יבצע את הפעולה הרצויה ובכך למנוע ממנו התפזרות.
לאנשים שמעוניינים לחסוך בעלויות של הקמת אתר אינטרנט ורוצים לקדם את המוצר שלהם אונליין
בעל עסק שמעוניין שיצרו איתו אינטראקציה מיידית
ניתן להוסיף תמונה או לרשום כותרת שתמשוך את העין, לרוב השורה התחתונה
חשוב להדגיש את יתרונות המוצר ללקוחות הפונטציאליים
המלצות מלקוחות בגוגל,פייסבוק או כל רשת חברתית אחרת שיתווספו לדף הנחיתה
חלק מאוד חשוב בדף הנחיתה הוא הוספה של טופס צור קשר וכפתור הנעה לפעולה