המון פעמים אנחנו שומעים את המושג דף נחיתה, אבל מה זה בעצם אומר ומהן העלויות הכרוכות בבניית דף שכזה, במאמר נסביר כמה עולה דף נחיתה ומה חשוב לשים לב לפני שמתחילים.
הקדמה: מהו דף נחיתה?
דף נחיתה הוא אתר אינטרנט המאפשר לך ללכוד את פרטי הקשר של מבקר באמצעות טופס לכידת לידים. טופס לכידת לידים הוא טופס המבקש את שם המבקר, כתובת האימייל ומספר הטלפון של המבקר.
רוב העסקים משתמשים בדפי נחיתה כדי ליצור לידים עבור צוות המכירות שלהם. העלות של דף נחיתה משתנה בהתאם לחברה שבה אתה משתמש כדי ליצור אותו ולתכונות שאתה כולל בדף.
יצירת דף נחיתה היא חלק חשוב בכל קמפיין שיווק דיגיטלי. אם אינך בטוח כיצד ליצור אחד, יש הרבה הדרכות מקוונות או שתוכל להתייעץ עם בעל מקצוע שבונה אתרים ומתמחה בחווית משתמש.החיסרון של פרסום דיגיטלי הוא הכמות הגדולה של מוצרים ושירותים מתחרים המשתמשים גם באותן אסטרטגיות שיווק דיגיטליות.
למה הדף הפרסומי משמש?
דף נחיתה הוא דרך מצוינת לקדם את המוצר או השירות שלך באינטרנט. על ידי יצירת דף נחיתה, תוכל לספק ללקוחות פוטנציאליים מידע על מה שאתה מציע ומדוע כדאי להם לקנות ממך. דפי נחיתה הם גם דרך מצוינת לאסוף לידים ולבנות את רשימת הדוא"ל שלך.
יצירת דף נחיתה אינה יקרה כמו שאתה חושב. אתה יכול להשתמש בכלים כמו וורדפרס ואלמנטור כדי ליצור דף נחיתה יפהפה מבלי שתצטרך לשכור מעצב או מפתח. ואם אתה בתקציב מצומצם, יש הרבה תבניות ומדריכים בחינם הזמינים באינטרנט.
אז אם אתם מחפשים דרך חסכונית לקדם את העסק שלכם ולאסוף לידים, אז יצירת דף נחיתה היא הדרך הנכונה.
כמה עולה דף נחיתה?
העלות של דף נחיתה עשויה להשתנות בהתאם לכמות התוכן והגרפיקה שבה נעשה שימוש. דף נחיתה פשוט עם מספר אלמנטים בלבד עשוי לעלות בסביבות ה750 ש״ח, בעוד שדף מורכב יותר עם מספר חלקים וגרפיקה יכול לעלות יותר מ-2000 ש״ח. הדרך הטובה ביותר לקבוע את העלות של דף הנחיתה שלך היא להתייעץ עם מעצב אתרים או סוכנות פיתוח. הדרך הטובה ביותר לקבוע את העלות של דף הנחיתה שלך היא להתייעץ עם מעצב אתרים או סוכנות פיתוח.
בשורה התחתונה, דפי נחיתה הם כלי יעיל להגדלת שיעורי ההמרה, שיכול בתורו להשפיע על ההחזר על ההשקעה שלך (ROI).
כיצד יוצרים דף נחיתה בצורה נכונה?
יש מספר אופציות ליצור ולעצב דף נחיתה, אופציה פופולרית ופשוטה היא באמצעות וורדפרס והתוסף אלמנטור, שמאפשר לבנות דפי נחיתה מדהימים באמצעות גרירה ועיצוב ויזואלי, לאלמנטור יש גם המון דפי נחיתה מובנים בתוך הפלטרפומה.
דפי נחיתה הם דרך מצוינת להביא המרות על ידי מתן למבקרים יעד או הצעה ספציפיים. הם יכולים לשמש לקידום מוצר, שירות או הרשמה לניוזלטר או
לרשימת דוא"ל.
מה דף נחיתה כולל?
דף נחיתה הוא דף אינטרנט בודד המופיע בתגובה ללחיצה על תוצאת חיפוש מותאמת למנועי חיפוש או על פרסומת מקוונת. דף הנחיתה יציג בדרך כלל תוכן ממוקד שרלוונטי למה שהאדם לחץ עליו, ולרוב יכלול טפסי הצטרפות או תכונות אחרות ללכידת לידים. דף נחיתה מעוצב יכול להיות ההבדל בין מבקר באתר לנקוט פעולה, או לעבור למשהו אחר.
ישנם מספר אלמנטים מרכזיים שכל דף נחיתה מצליח כולל. ראשית, חייבת להיות כותרת חזקה ורלוונטית שמושכת מיד את תשומת הלב של הקורא ואומרת לו למה הוא יכול לצפות מקריאה נוספת. אחרי הכותרת יש להעלות עותק משכנע שמתאר מה המוצר או השירות יכולים לעשות עבור הלקוח, ומדוע הם זקוקים לו.
CTAs, או קריאות לפעולה, הם מרכיב חשוב נוסף בדף נחיתה.
לסיכום
העלות הממוצעת של דף נחיתה היא 750 ש״ח. עם זאת, המחיר יכול לנוע בין 750 ש״ח ל2500 ש״ח , תלוי במורכבות העיצוב והתכונות הכלולות.
דף נחיתה מעוצב יכול להיות כלי שיווקי רב עוצמה, שיעזור לך להניע המרות ומכירות. עם זאת, חשוב לזכור שדף נחיתה הוא רק חלק אחד מאסטרטגיית השיווק הכוללת שלך. תצטרך גם להשקיע בתחומים אחרים SEO ושיווק במדיה חברתית, כדי להבטיח שהאתר שלך ייראה על ידי קהל היעד שלך.