דף נחיתה מה זה

דף נחיתה מה זה ולמה הוא כל כך חשוב לעסק

מה זה דף נחיתה

במאמר הבא נדבר על דף נחיתה, מה זה ולמה הוא כל כך חשוב, זהו דף אינטרנט בודד המופיע בתגובה ללחיצה על תוצאת חיפוש מותאמת למנועי חיפוש או על פרסומת מקוונת. דפי נחיתה לעסקים יציגו בדרך כלל עותק מכירה מכוונת המהווה הרחבה הגיונית של הפרסומת או הקישור. במקרים רבים, עמוד הנחיתה יכיל גם תמונות, סרטונים או אלמנטים מולטימדיה אחרים שמחזקים עוד יותר את המסר. דף מעוצב היטב יכול להוות את ההבדל בין מבקר באתר מבצע פעולה, כגון ביצוע רכישה, לבין עזיבת האתר.

למה כל עסק צריך דף נחיתה

כל עסק צריך דף נחיתה מכיוון שהוא כלי מרכזי להגברת המרות. דף נחיתה לעסק הוא דף אינטרנט עצמאי שנועד לעודד מבקר לבצע פעולה מסוימת, כגון ביצוע רכישה או הרשמה לניוזלטר.

דף מעוצב יכול להיות יעיל ביותר בהמרת מבקרים ללקוחות או לידים. עם זאת, לעסקים רבים אין דף נחיתה כלל, או שדף הנחיתה שלהם אינו מותאם להמרה.

ישנן מספר סיבות לכך שכל עסק צריך דף נחיתה. ראשית, דף נחיתה לעסקים מאפשר לך ללכוד לידים על ידי איסוף פרטי קשר ממבקרים שמתעניינים במוצר או בשירות שלך. שנית, דף נחיתה מאפשר לך לעקוב אחר מסעות הפרסום השיווקיים שלך ולמדוד את יעילותם. לבסוף, עמוד נחיתה ייעודי יכול לגרום לאתר שלך להיראות מקצועי יותר ולתת למבקרים חוויה טובה יותר.

כיצד ליצור דף נחיתה בעל המרות גבוהות

אין גודל אחד שמתאים לכולם כשזה מגיע לדפי נחיתה, אבל יש כמה עקרונות כלליים שאתה יכול לעקוב אחריהם כדי ליצור דף בעל המרות גבוהות.

ראשית, לדף  שלך צריך להיות מסר ברור ותמציתי שאומר למבקרים מה אתה עושה או מה אתה מציע. זה אולי נראה מובן מאליו, אבל תתפלאו לכמה דפים אין מיקוד ברור.

שנית, ודא שהדף שלך מושך מבחינה ויזואלית. השתמש בתמונות ובסרטונים כדי לפצל טקסט ולהוסיף עניין. שוב, זה נשמע כמו הגיון בריא, אבל הרבה דפים עמוסים בטקסט ונראים כאילו הם הורכבו בתוך 5 דקות.

לבסוף, כלול קריאה חזקה לפעולה. ספר למבקרים מה אתה רוצה שהם יעשו הלאה, בין אם זה להירשם לרשימת הדוא"ל שלך או לבצע רכישה.

המרכיבים של דף מוצלח

כמה מרכיבים מרכזיים. כותרת שמושכת את תשומת ליבו של הקורא ומסבירה בתמציתיות על מה העמוד היא חיונית. אחרי הכותרת יש להופיע תיאור קצר של מה שהמשתמש יכול לצפות למצוא בדף.

תוכן הדף צריך להיות ברור ותמציתי, עם שפה קלה להבנה. הפריסה צריכה להיות קלה לביצוע, עם הרבה שטח לבן ורמזים ויזואליים שינחו את עיני המשתמש. קריאות לפעולה צריכות להיות מוצגות בצורה בולטת ומנוסחת בצורה ברורה.

לבסוף, עיצוב מוצלח חייב להיות גם ידידותי לנייד, מכיוון שיותר ויותר משתמשים ניגשים לאינטרנט מהטלפונים והטאבלטים שלהם. המשמעות היא שהדף אמור להיטען במהירות וקל לניווט במסך קטן יותר.

דפי נחיתה לעסקים בפלטפורמת וורדפרס

כמערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם, וורדפרס מפעילה כמעט 30% מכל אתרי האינטרנט.

בעוד וורדפרס היא פלטפורמה מצוינת לעסקים בכל הגדלים, אחת התכונות הטובות ביותר שלה היא היכולת ליצור דפי נחיתה מותאמים אישית.

במאמר שלנו בבלוג בניית דף נחיתה בוורדפרס תוכלו ללמוד על תהליך הבנייה ולמה מומלץ ונוח לעבוד עם פלטרפורמת וורדפרס

דפי נחיתה לעסקים עם התוסף אלמנטור

אין ספק שיצירת דף כזה היא אחת הדרכים היעילות ביותר לייצר לידים ולהרחיב את העסק שלך. אבל אם אתה משתמש בכלים הלא נכונים, זה יכול להיות כאב אמיתי.

הכנס ל-Elementor: תוסף וורדפרס שמקל על יצירת דפי נחיתה יפים עם המרות גבוהות מבלי לגעת בשורת קוד אחת.

במאמר זה נראה לך כיצד להשתמש ב-Elementor כדי ליצור דף  רב עוצמה עבור העסק שלך. אנו גם נשתף כמה טיפים של מומחים לגבי מה שהופך דף נחיתה למצוין כדי שתוכל למקסם את התוצאות שלך.

דוגמאות

כבעל עסק, אתה יודע שהשלב הראשון בהעברת תנועה לאתר שלך הוא לגרום לאנשים ללחוץ על הקישור שלך. ברגע שהם נמצאים באתר שלך, אתה רוצה לוודא שהם יישארו שם מספיק זמן כדי לראות באמת מה יש לך להציע. זה המקום שבו דפי נחיתה נכנסים לתמונה.

זהו בעצם הוא דף ספציפי באתר שלך שנועד להמיר מבקרים ללידים או ללקוחות. זה בדרך כלל הדף הראשון שמישהו יראה לאחר לחיצה על המודעה או הקישור שלך, והוא צריך להיות רלוונטי למה שהם מחפשים.

סיכום

כל עסק צריך אתר שמורכב ממספר עמודים. הוא מוגדר כ"דף אינטרנט עצמאי, שנוצר במיוחד במטרה לגרום למבקר לבצע פעולה". המטרה שלו היא להמיר מבקרים באתר ללידים או ללקוחות.

ישנם מספר אלמנטים שכדאי לכלול  על מנת שהוא יהיה אפקטיבי. מרכיבים אלו הם: כותרת, כותרת משנה, הצעת ערך, כפתור קריאה לפעולה, המלצות, הוכחה חברתית ופרטי יצירת קשר.

אם אינך בטוח מאיפה להתחיל בעת יצירת דף נחיתה לעסק, ישנם מספר כלים מקוונים שיכולים לעזור, כגון Leadpages ו-Unbounce.

מחפשים בוני אתר מקצועיים לעסק שלכם? השאירו אימייל ונציג יחזור אליכם

אהבתם את הפוסט? שתפו אותו!

לעוד פוסטים מהבלוג שלנו