דף נחיתה

דף נחיתה לעסק

מה זה דף נחיתה לעסק ולמה כדאי שהוא יהיה רספונסיבי? אילו עסקים צריכים אותו? ואם יש לי דף נחיתה, עדיין כדאי להקים אתר?

"דף נחיתה" הוא מושג מקצועי מתחום השיווק באינטרנט שמתאר את דף האינטרנט העיקרי שאליו מפנים לקוחות בקמפיין פרסומי מקוון.

ברוב המקרים, דף הנחיתה מעוצב בצורה מעט שונה בהשוואה לאתר האינטרנט הרגיל. כמו כן, דף רגיל שמיועד לגלישה מהמחשב הנייח לא מספיק – כי רוב הגלישה נעשית כיום מהנייד. בשביל לעצב אתר שיתאים גם לנייח וגם לנייד, צריך לדאוג שהוא יהיה רספונסיבי.

העסק שלך – דף הנחיתה שלנו

DigWeb מספקת את השירות שחיכית לו על מנת שגם לעסק שלך יהיה דף נחיתה ראוי. אם המתחרים מסביבך כבר נהנים מנוכחות מקוונת אבל ברצונך לייצר מולם יתרון, הגעת למקום הנכון: אנו נעצב, נאפיין וניצור עבורך דף נחיתה רספונסיבי ונעמוד לרשותך עם תשובות לכל השאלות. נשמח לשמוע ממך!

הבדלים בין דף נחיתה ואתר אינטרנט

אתר האינטרנט של העסק אמור לשמש חנות מקוונת לכל דבר ועניין. לפיכך, באתר האינטרנט צריך להיות המידע המלא על העסק, קטלוג מוצרים ושירותים, תמונות, פרטי יצירת קשר, תוכן ועוד. לעומת זאת, דף הנחיתה הוא מטבעו קצר וממוקד יותר – לכן הוא מעוצב אחרת ובגלל זה גם הטקסטים שמשולבים בו מותאמים לפלטפורמה.

שיווק מוצר ספציפי

דף נחיתה מיועד לכל סוגי העסקים ובכל התחומים במשק. עסקים חדשים משתמשים בו על מנת לייצר בולטות, בעוד עסקים קיימים נעזרים בו על מנת לשווק מוצר ספציפי. אם למשל לבעל עסק קיים יש אתר אינטרנט והמון מוצרים שונים, סביר להניח שדף הנחיתה יהיה נחוץ עבורו על מנת לשווק מוצר

בלי לדרוש מהגולשים לשוטט באתר זמן רב עד שהם ימצאו אותו.

דף נחיתה לעסק שמניב עוד לקוחות

כל עסק רוצה עוד לקוחות. בשביל להשיג את הלקוחות האלה, העסק צריך לבצע קמפיין פרסומי ממוקד.

עם זאת, הצלחת העסק תלויה באופן שבו מניעים את הל

דף נחיתה לעסק

קוחות לפעולה. בשביל להניע לקוחות לפעולה הרצויה, צריך לעצב עבורם דף נחיתה ממוקד

שמאפשר השארת פרטים בצורה נוחה ואפקטיבית.

אינטראקציה מיידית באמצעות דף נחיתה לעסק

דף הנחיתה הוא רספונסיבי ומתאים את עצמו לגודל וסוג המסך יכול לעודד אינטראקציה מיידית עם הגולשים.

בדף נחיתה כזה משתמשים על מנת לקבל מידע על גולשים שמתעניינים במוצר או בשירות, על מנת להעניק שירות ללקוחות קיימים

וכדי להגדיל את הסיכוי לגייס לקוחות חדשים.

האם דף נחיתה לעסק מחליף אתר אינטרנט?

ובכן, תלוי מאוד בתחום העיסוק, בתחרות ובפריסה הגיאוגרפית של השירותים שלך.

יש מקרים שבהם אפשר לחסוך את העלויות של הקמת אתר אינטרנט באמצעות קידום מוצר עם דף נחיתה בלבד.

זו שיטת פרסום נפוצה שבהחלט עונה על צרכים שונים של בעלי עסקים שהשירות או המוצר שלהם מאוד ממוקד ולא מצריך יצירת מוניטין, לדוגמה.

מבחינה זו עמוד נחיתה עסקי אכן מציע יתרונות של חיסכון בזמן, בהוצאות ובמשאבים.

עם זאת, חשוב לבחון כל מקרה לגופו – כי העלויות של הקמת דף נחיתה ודף אינטרנט נמוכות מכפי שנהוג לחשוב ובמקרים רבים

נדרש אתר כדי ליצור אינטראקציה בריאה בין הגולשים לבין השירותים והמוצרים שלך, כזו שתתבטא בלקוחות חדשים.

כך נראה דף נחיתה איכותי

דף ברמה גבוהה צריך להציע את המוצר או השירות בכותרת הראשית. לאחר מכן, חשוב להדגיש את יתרונות המוצר

ולספק הוכחה מרשתות חברתיות.

בהמשך, יש להוסיף טופס ליצירת קשר וכפתור הנעה לפעולה.

רוצה לדעת איך ייראה דף הנחיתה החדש שלך?

DigWeb תעצב עבורך דף נחיתה במהירות וביעילות. המומחיות שלנו היא בהתאמת המוצרים לצרכים שלך וכעת

יש אצלנו מבצע מיוחד של דף נחיתה מעוצב+כתיבת תוכן בהנחה של 30% – אבל לזמן מוגבל. רוצה להקים דף נחיתה לעסק אבל לא ברור לך מה לעשות?

כדאי לך להשאיר פרטים על מנת שנתחיל לעבוד!

 

מחפשים בוני אתר מקצועיים לעסק שלכם? השאירו אימייל ונציג יחזור אליכם

אהבתם את הפוסט? שתפו אותו!

לעוד פוסטים מהבלוג שלנו